Monday, December 20, 2010

" YES- IntErnEt 4G DeNgAn SuArA "


Apa itu YES??

YES merupakan satu lagi syarikat ISP rangkaian 4G selain daripada P1. YES menyediakan perkhidmatan 4G terpantas termasuk jalur lebar, suara dan juga mobiliti. YES menjanjikan sesuatu yang hebat dimana anda bebas berkomunikasi dalam apa-apa cara seperti bila-bila masa, di mana sahaja dan boleh digunakan pada pelbagai jenis alat (Device), YES membolehkan anda melayari video berkualiti tinggi pada telefon bimbit anda atau menghantar/menerima SMS pada komputer riba atau membuat panggilan dari salah satu darinya. YES telah dilancarkan pada 19 November 2010.



Kelebihan YES

“Say goodbye to multiple plans and expensive rates” .
YES menyediakan semua dalam satu (All in One plan) yang dapat membantu anda berjimat, tidak seperti kebanyakkan Syarikat penyedia yang mempunyai pelbagai jenis Plan seperti panggilan, SMS dan juga internet.


“Pay only for what you use”.
YES hanya akan cas untuk apa yang anda gunakan sahaja selain memberi anda kadar-kadar yang terendah.


“No string attached”.
Untuk mendapat kadar-kadar yang terendah, YES tidak mempunyai syarat kontrak yang sebegitu panjang atau penggunaan bulanan yang terlalu tinggi.


“Say no to expiry date”.
Dengan YES rebet dan kredit anda tidak mempunyai sebarang tempoh tamat. Anda boleh gunakan sepanjang rebet dan kredit anda masih ada.


“Goodbye SIM card. Hello YES ID! ".
Tiada lagi SIM card yang digunakan, YES memperkenal satu cara baru iaitu YES ID dan kata laluan yang selamat, anda boleh mengakses akaun pada mana-mana alat. Maklumat lanjut mengenai YES ID.


“No capping or throttling”.
Anda bebas menggunakan internet untuk melayari apa-apa sahaja termasuk menonton video, memuat-turun perisian tanpa perlu risau adanya Had Penggunaan.

No comments:

Post a Comment